Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
haules baules
26 avril 2012

Alege un broker de asigurari bun care sa iti ofere cele mai bune preturi pentru asigurari

Am fost pusa in situatia anul asta de incheia mai multe polite de asigurare si a trebuit mai intai sa ma informez si abia apoi sa aleg ceea ce vreau.

Mai intai am avut nevoie de o asigurare auto si m-am documentat online ce alegere sa fac. Am gasit o multime de site-uri care m-au ajutat sa imi fac o parere despre piata asigurarilor din Romania. A fost un inceput bun, ce-i drept iar dupa o saptamana de cautari si cerut opinii in stanga si in dreapta am reusit sa inchei o polita foarte avantajoasa de asigurare. Sa zicem ca aceasta a fost initierea mea in domeniul asigurarilor online.

After this..unul din prietenii mei avea si el nevoie tot de o asigurare auto, in functie de masina lui si bugetul pe care era dispus sa il cheltuiasca am reusit sa gasim impreuna o asigurare foarte avantajoasa :D 

Au urmat apoi: asigurari de locuinta, de sanatate pentru familia mea, si multe alte tipuri. Am ramas fidela aceluiasi broker asigurare, pentru ca la el am gasit cele mai bune preturi si oferte.

Asa ca daca ai nevoie de un sfat nu ezita sa ma intrebi pe mine, cred ca sunt mult mai buna decat orice alt broker de asigurari de pe piata..

Publicité
Publicité
Commentaires
haules baules
Publicité
Archives
Publicité