Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
haules baules
30 avril 2012

Let's travel to Romania!! :)

Anul acesta, la fel ca si in anii ce au trecut am ales sa imi petrec vacanta tot in Romania, pentru ca doar vizitand Romania putem incuraja turismul in tara noastra.  Exista o multime de site-uri turistice cu oferte cazare Romania foarte avantajoase pentru orice buzunarel, deci nu este o problema sa alegi o anumita oferta sau o alta pentru vacanta ta.

Pentru vacanta de anul acesta am ales ca destinatie de vacanta Gura Humorului. Asta pentru ca frumusetea zonei cu peisaje naturale si salba de manastiri a Bucovinei m-au impresionat foarte mult si mi-am zis ca vara asta doua saptamani mi le voi rezerva pentru aceasta vacanta.

Gura Humorului este ce-I drept un pic prea departe de Bucuresti si drumul va fi probabil unul lung si obositor mai ales ca voi merge acolo cu trenul, dar sunt sigura ca in final efortul depus de mine va fi meritat.

In plus de cazare nu am de ce sa imi fac probleme, am gasit pe net o sumedenie de oferte ieftine Gura Humorului care cu siguranta ar face cu ochiul oricui. Abia astept sa plec si sunt sigura ca voi petrece acolo o vacanta pe cinste. 

Dragi prieteni, nu mai alegeti sa petreceti vacante sofisticate in afara Romaniei, pentru ca nu se merita. Si noi avem obiective si atractii turistice importante ce merita cu siguranta sa le vedem. Sper ca v-am convins cu acest blog post.  :D Eu una nu voi spune nicioadata NU Romaniei!!!

Publicité
Publicité
Commentaires
haules baules
Publicité
Archives
Publicité